Cloenda Fem Dansa 2018-19

El passat 13 de maig va tenir lloc la cloenda del “Fem Dansa” a Sant Andreu de Llavaneres.

Volem felicitar als nens i nens de les escoles:  Escola Serena Vall, Escola Jaume Llull, Escola Misericòrdia i Escola Turó del Drac que van participar en la ballada, així com als alumnes de 2n de batxillerat de l’Institut Domènech i Montaner de Canet de Mar que ens van oferir una demostració de dansa. També volem agrair la participació de la Laida Tanco que ha dut  a terme la formació i la dinamització de l’acte. Aquesta ballada ha estat possible també gràcies a l’organització de la regidoria d’educació de l’Ajuntament de Sant Andreu de Llavaneres.

Va ser una ballada fantàstica, en un entorn molt bonic i els pares i mares i públic van gaudir molt.

Enhorabona dansaires!!