Centres participants CLVA curs 23-24

Veualta és un projecte del Grup Enciclopèdia que té la missió de promoure la literatura i la llengua per mitjà de la lectura compartida en veu alta.

Finalitzat el període d’inscripció a la XX edició del certamen de lectura en veu alta escolar, aquests són els centres de la zona de l’Alt Maresme que hi participaran:

COL·LEGI LA PRESENTACIÓ
ESCOLA SERRA DE MIRALLES
ESCOLA IGNASI IGLESIAS
VEDRUNA TORDERA

Tant bon punt disposem de més informació sobre la data i lloc de celebració de la fase Semifinal us ho farem arribar al contacte proporcionat. Aneu preparant-vos i fent la vostra selecció com a centre. Bona lectura!