A l’Alt Maresme fem dansa. Situació d’aprenentatge!

El passat 12 de maig va tenir lloc a Sant Pol de Mar la cloenda de “A l’Alt Maresme fem dansa”. Aquest és un projecte que impulsa la dansa i la música entre els infants dels cicles inicial i mitjà de primària i que culmina en una ballada col·lectiva dels infants dels centres participants oberta a tothom. Té com a objectius principals treballar el llenguatge del cos, de la dansa i de la dansa tradicional i donar eines i recursos  per incloure la dansa en els projectes educatius dels centres per tal de millorar les competències expressives de l’alumnat.

Volem felicitar als nens i nens de les escoles:  Escola Sant Pau, Escola Sant Martí, Escola Sobirans, Escola Misericòrdia, Escola Turó del Drac, FEDAC-Yglesias i FEDAC Canet que van participar en la ballada, així com als alumnes de 2n de batxillerat de l’Institut Domènech i Montaner de Canet de Mar que ens van oferir una demostració de dansa. També volem agrair la participació de la Laida Tanco que ha dut  a terme la formació i la dinamització de l’acte. Aquesta ballada s’ha dut a terme amb la col·laboració de les regidories d’educació dels ajuntaments d’Arenys de Munt , Canet i de Mar i Sant Pol de Mar, que s’ha encarregat de l’organització de l’acte.

Volem animar-vos a participar en les properes edicions d’aquest projecte que ens pot ajudar a assolir competències relacionades amb l’expressió i comunicació corporal de l’àrea d’educació física i totes les competències que formen part de l’àrea d’educació artística.

Us animem a participar en aquest projecte i a formar part de la xarxa d’escoles que ballen juntes! Només us heu de posar en contacte amb el CRP el més aviat possible.

“Ballem a la panxa de la mare, als braços del pare, caminant amb un amic, a la festa del poble… i ballant produïm la nostra vida, i sobretot movem les nostres emocions i les nostres sensacions.”
Joan Serra (coreògraf i ballarí)