Què és l’English Day?

english-day

Al 2015 se celebra per primer any l’English Day a tots els centres educatius de primària i secundària de Tordera i Fogars de la Selva. Aquesta activitat, coordinada des del Pla de Formació del Professorat de la Zona (PFZ) del CRP Maresme II, pretén fer visible a la Comunitat Educativa de cada centre el treball d’Anglès que es realitza a les aules durant tot el curs. Per això, cada centre, entre el 23 i fins el 27 de març, reserva un espai horari per realitzar activitats on l’anglès esdevé la seva llengua vehicular. A final de curs, es difondran i compartiran les experiències amb la resta de centres de la zona.

Tots els centres, amb aquest afany d’impulsar la llengua anglesa en l’alumnat,participen també en el programa de ràdio Tordera “Bon dia menuts”.

Les activitats que s’han preparat són diverses i compten amb la participació de tots els alumnes dels centres. Alguns centres públics de primària compten amb la col·laboració dels alumnes de l’Institut Lluís Companys amb un bon domini d’aquesta llengua.