Miralletres 2018

En la tercera edició del Miralletres, concurs de lletrejar, hi han participat les escoles i instituts de Pineda de Mar. Aquests són els alumnes que han lletrejat més paraules:

3r Primària: Daniela López de l’escola Poblenou,

4t Primària: Nadia Matas també de l’escola Poblenou,

5è Primària: Jan Saló de l’escola Aloc,

6è Primària: Joan Zulli del  Fedac-Pineda,

Primer cicle ESO: Erik Ruiz de l’Institut Joan Coromines i

Segon cicle ESO: Marc Puig de l’Institut Pineda.

Els participants que van lletrejar més paraules van rebre un obsequi d’un val regal per lllibres.
En la categoria de 5è de primària va haver-hi empat i després d’una sèrie molt llarga de paraules finalment es va desempatar.  En Jan Saló de l’escola Aloc, per iniciativa pròpia,  ha volgut compartit el seu premi  amb en Jalilou Kebbeh de l’escola Jaume I. Tots dos van lletrejar moltes paraules i d’aquesta manera cada un d’ells gaudirà de la meitat del val.
 Mireu les fotos del Miralletres 2018