KAIXES 2024

Referent de l’activitat: Marta Ponti

FORMULARI D’INSCRIPCIÓ

(FINS EL 20 DE SETEMBRE DE 2023)

Kaixes és un espectacle musical basat en la cançó popular catalana que es proposa despertar les sensibilitats de petits i grans.

Es tracta d’un espectacle de 50 minuts de durada, sense text i amb caracterització per part dels músics/actors pel que fa al vestuari i maquillatge.

Es tracta d’un espectacle amb una posada en escena on primen les textures orgàniques a nivell visual. Textures orgàniques que ens evoquen colors propers al color natural del cartró de les caixes. El nom de l’espectacle doncs ve d’aquí, de la idea de les caixes com a element imaginari del món infantil i del joc simbòlic alhora que un espai meravellós on poder amagar objectes i utilitzar l’element sorpresa.

El joc de llums, els objectes i les harmonitzacions de les cançons tenyeixen l’ambient d’aquest espectacle. Els arranjaments de les cançons, tant conegudes pels infants, són properes i alhora permeten que es produeixi una escolta activa, en tant que permet que els espectadors participin bo i cantant, picant de mans…etc.

A Kaixes trobarem dos personatges que aniran descobrint secrets amagats a dins de cada caixa disposades a l’escenari. Aquest joc permetrà trobar objectes diversos a dins de cada caixa i algun instrument fins i tot.

Aquest és un espectacle perfectament adequat per a infants de primer i segon cicle d’Educació Infantil (I3)

En aquesta guia us presentem informació sobre l’espectacle, i una sèrie d’activitats didàctiques obertes a les vostres iniciatives, canvis, ampliacions i variacions segons les característiques dels vostres centres i dels vostres alumnes.

Guia Didàctica Kaixes