La Mostra de Teatre Escolar de Sant Vicenç dels Horts, una pràctica referent a la Jornada dels Plans Educatius d’Entorn al Baix Llobregat

Captura de pantalla 2017-06-20 a les 22.03.45Organitzada pels Serveis Territorials del Departament d’Ensenyament al Baix Llobregat, el 21 de juny de 2017 es va organitzar al Centre Cívic Les Tovelloles de Sant Feliu de Llobregat,  la Jornada d’Intercanvi de Bones Pràctiques dels Plans Educatius d’Entorn al Baix Llobregat. En aquesta jornada,  una de les experiències presentades va ser la de la Mostra de Teatre Escolar de Sant Vicenç dels Horts.

La presentació a càrrec de Teresa Cabistany, asessora LiC del Servei Educatiu Baix Llobregat-6 i Joel Santiago, tècnic d’educació a l’Ajuntament de Sant Vicenç dels Horts, parteix d’una referència als precedents del Pla Educatiu d’Entorn i al context on s’integra la Mostra de Teatre Escolar.

Posteriorment, es tracten els diversos objectius que persegueix aquesta activitat, se n’exposa el seu desenvolupament i es detallen els aspectes organitzatius necessaris per portar-la a terme.

A continuació us trobareu amb un vídeo sobre els precedents de la Mostra i el context on s’integra i després amb el contingut de les idees força de l’activitat.

Els precedents a la presentació

El contingut de la presentació