Roboresme 2017

El passat dijous 18 de maig de 2017, es va celebrar la IV Jornada de robòtica i programació de l’Alt Maresme. Un any més podem dir que va ser tot un èxit de participació. Aquest any s’ha fet un concurs entre els alumnes dels centres participants i ja tenim logo i nom: Roboresme!

Dissabte 27 de maig, vam ser notícia al Diari Ara Criatures!

Aquesta jornada s’organitza des del Grup de Treball de robòtica, dins el Pla de Formació de Zona de l’Alt Maresme, on tant el professorat com els alumnes, el dia de la jornada, hi tenen un paper molt actiu.

La seu va ser al municipi de Tordera. A primera hora, al Teatre Clavé, on es va inaugurar la jornada, els alumnes van presentar els seus projectes i en Xavier Cufí, ens va fer una conferència sobre el tema. Després ens vam desplaçar al Pavelló Parroquial on els alumnes exposaven els seus projectes i es van fer uns tallers pràctics. Aprofitem per agraïr la col.laboració de l’Ajuntament de Tordera.