Espectaculars Jocs Florals de l’Escola Municipal Salvador Llobet

El divendres 26 d’abril es van celebrar els vint-i-vuitens Jocs Florals de l’Escola Municipal Salvador Llobet. L’auditori de Granollers va acollir aquest esdeveniment anual organitzat per l’equip docent del centre amb la participació de tot l’alumnat de P3 a 6è.
El lliurament de premis per nivells i categories es va intercalar amb espectacles de dansa i de cant coral. L’equip organitzador, coordinat per les tres professores de música, va aconseguir un resultat sorprenent i d’alt nivell. La combinació de música, imatge i moviment van permetre mostrar escenografies coreogràfiques espectaculars amb nois i noies d’edats combinades.
Les autoritats locals van assistir a l’acte, a destacar la presència de l’alcalde, el Sr Mayoral. Membres de l’Associació de Mares i Pares i de l’equip docent van ser els encarregats de fer el lliurament de la rosa, el llibre i el diploma que cada participant premiat va rebre.
El fil conductor de l’espectacle va ser el tema de les emocions: l’alegria, la tristesa, la força, la por i molt en especial l’amor van ser els motius de les diverses danses i cançons que van interpretar. També el vestuari va ser destacable, amb cada nen i nena vestit d’acord al “show” en què participava.
Un èxit en tots els sentits i un moment que sempre perdurarà en el record de l’alumnat que ha tingut la sort de poder experimentar-ho.

Podeu veure diversos moments de l’espectacle i del lliurament de premis en el recull de fotografies i de vídeos.