Escola Pia de Granollers – 3r Premi de CS (5è-6è) del VIIIè Concurs Escolar Saló del Còmic

El Departament d’Ensenyament ha lliurat els premis del VIIIè Concurs Escolar Saló del Còmic, adreçat als alumnes de cicle mitjà i superior de primària i d’ESO, enguany sota el lema dels invents.

El lliurament es va dur a terme el passat diumenge 7 d´abril, durant la darrera jornada de la 37ena edició del Saló Internacional del Còmic de Barcelona.

En Marc Serrat Bosch, alumne de 6è de l´Escola Pia de Granollers, va guanyar el 3r premi de la seva categoria ( 5è i 6è de primària).

L´obra premiada es titula “ El teletransportador” sota l´orientació i tutoritzat pels seus mestres: Josep M. Pibernat i Òscar Turull.

El còmic ens explica la història d´un inventor que ha creat un aparell capaç de teletransportar una persona o animal d´una punta a l´altra del món en vuit minuts.

Dir també que en Marc ja havia estat premiat amb el primer premi de la Categoria A en una edició anterior, la sisena, pel seu treball “ La tempesta”.

Desitgem que en Marc segueixi creant obres de tan alt nivell. La nostra enhorabona!