ESC Granullarius – English Day 2019

El divendres 1 de març es va celebrar la jornada English Day a l’ESC Granullarius de Granollers.

Es van desenvolupar diverses activitats de matí i tarda. Tot l’alumnat del centre, d’educació infantil a 6è de primària, va participar en les activitats lúdiques en anglès del dia.

Activitats del matí:

Theatre Play

Els alumnes de 6è van assajar i representar una obra clàssica en el món dels musicals, Billy Elliot, que van oferir a l’alumnat de CI i CM.

Workshops for the Carnival Party

Tant els alumnes d’Educació Infantil com els de Primària van participar en tallers fets en llengua anglesa on es van preparar les disfresses i altre material de carnaval.

Activitats de la tarda:

Actuació de “Celtic Flow Dancers”
Per tal de deixar el dia arrodonit, el grup d’animació que tindrem a la tarda serà un grup de danses celtes. L’alumnat anirà disfressat amb les disfresses que hauran confeccionat (faldilla escocesa i banda).