INS Marta Estrada – English Day i Projecte eTwinning de Francès

El dimecres 6 de març es va celebrar la jornada English Day a l’INS Marta Estrada de Granollers.

Enguany van convidar els alumnes de 6è de l’escola Turó de Can Gili a participar en una gimcana organitzada pels alumnes de 1r d’ESO.

Una comissió d’alumnes va donar la benvinguda i va explicar la disposició de les proves que es van anomenar challenges al voltant del pati. A continuació, els alumnes de 6è es van dividir en 6 equips i a cada un d’ells se li va assignar un alumne guia de 1r d’ESO anomenat time-guide per controlar el temps que va necessitar cada equip per finalitzar cada una de les proves i acompanyar-lo a la següent.

A cada prova hi havia 2 alumnes responsables d’explicar les instruccions del challenge i del material. Finalment, es van lliurar premis a tots els participants.

Pel que fa a la música del desenvolupament del challenge 4 dancing, aquesta va ser la cançó escollida : Clean Bandit – Rockabye (feat. Sean Paul & Anne-Marie) [Official Video]. Dues alumnes de 3r d’ESO es van encarregat de l’equip de so.

Welcoming:

Speaker 1: WELCOME TURO THE CAN GILI SCHOOL STUDENTS TO THE ENGLISH DAY AT INSTITUT MARTA ESTRADA

Speaker 2: WE HAVE PREPARED A GYMKHANA WITH 6 CHALLENGES

SKIP – JUMPING WITH A ROPE

A RACE WITH YOUR FEET TIED IN PAIRS

PUT THE SENTENCES IN THE RIGHT ORDER

HOLD AN OBJECT WITH YOUR BODY IN PAIRS

DANCING

A TRAIN WITH YOUR EYES COVERED WITH A MASK

Speaker 3: YOU MUST BE DIVIDED INTO 6 TEAMS OF 6 OR 7 STUDENTS

NOW EACH TEAM IS GOING TO ONE OF THE CHALLENGES WITH ITS PERSONAL TIME -GUIDE.

PROJECTE ETWINNING:
Els alumnes de 3r i 4t d’ESO de l’optativa de francès de l’institut han format part d’un projecte eTwinning conjuntament amb alumnes de l’institut Jean Lecanuet de Rouen, França. Aquest projecte s’anomena “Loisirs en commun 3ème / 4ème”, que ha consistit en crear un padlet a la pàgina Twinspace. Els alumnes han fet una breu presentació, una explicació del què fan durant el seu temps lliure (posar com a exemple un vídeo/foto). També han creat un avatar i cadascú ha fet una invitació dirigida un/a alumne/a de Rouen amb qui comparteix aficions.
enllaç:

Padlet

6è ESC Turó de Can Gili visita a INS Marta Estrada: