INS Antoni Cumella – English Day 2019

El dimecres 27 de febrer es va celebrar la jornada English Day a l’INS Antoni Cumella de Granollers.

Durant el matí es van fer activitats obertes a les escoles de primària amb diverses tasques que s’havien de realitzar utilitzant l’anglès com a llengua vehicular. Enguany han participat les escoles Salvador Espriu i Salvador Llobet, amb un gran èxit pel que fa a l’intercanvi.

Algunes de les activitats que es van dur a terme són storytelling de llegendes escoceses i galeses i un taller de danses escoceses Scottish Dances.

Per a l’alumnat del centre, es va programar una obra de teatre en anglès, Dr. Jekyll & Mr. Hyde, el clàssic de Robert Louis Stevenson, a càrrec de la companyia Jumping Ducks que es va oferir a la sala de teatre de l’institut.

Aquí en podeu veure un vídeo que ens mostra una estona de l’obra:

També podeu observar diversos moments del dia en el recull de fotografies:

Per a més informació, podeu visitar el seu web:

INS Antoni Cumella – English Day