#acasallegimenveualta – ESC Bellavista-Joan Camps i Escola Pia

CERTAMEN DE LECTURA EN VEU ALTA (CLVA) EN CONFINAMENT

#acasallegimenveualta del 21 d’abril al 29 de maig de 2020

Dues escoles del Vallès Oriental I han decidit participar en l’edició del certamen en confinament, tot i haver ja participat en l’acte de quarts de final del dia 6 de març al Centre Cultural Bellavista: Escola Bellavista-Joan Camps de Les Franqueses del Vallès amb tretze vídeos (dels quals n’ho ha cinc seleccionats) i Escola Pia de Granollers amb dos vídeos.

Cada centre educatiu que estava inscrit al CLVA hi podia enviar un màxim de 5 vídeos per categoria.

Havien de  fer una reinscripció en les categories que vulguessin i demanar que l’alumnat els fesarribar un vídeo llegint en veu alta.

es van publicar unes recomanacions de com havia de ser el vídeo i de com s’havia d’enviar. Els vídeos havien de complir necessàriament amb les condicions per a poder-los penjar al Youtube.

Els vídeos selecionats pel centre educatiu s’han penjat al Canal de Youtube de lectura en veu alta. Tothom pot compartir el vídeo amb amics i amigues, amb familiars, o a les xarxes socials amb l’etiqueta #acasallegimenveualta

Amb a la col·laboració de La Galera i de Text, entre tots els centres educatius participants es sortejaran 10 lots de llibres per al centre, que es faran arribar quan s’acabi el confinament. També enviaran un diploma digital per a l’alumnat participant.