Tardor de creació de continguts

La manera com ensenyem als alumnes ha d’ajustar-se a les noves formes d’aprendre i a les noves demandes socials. Els i les alumnes, com a futurs membres d’una societat immersa en un context tecnològic que avança a ritme accelerat,  necessita desenvolupar unes competències clau per poder participar de la societat actual, entre les quals es troba la competència digital.  Els i les docents necessiten també tenir a l’abast les eines i la formació que garanteixin una competència digital docent adequada per a poder atendre les necessitats del seu alumnat.

La formació del professorat en competència digital docent és una necessitat a la qual cal donar resposta des de l’administració educativa. En aquesta línia, el Departament d’Educació ofereix diferents tallers i Work Cafes durant aquest mes de novembre, oberts a tots els docents:

Taller en línia teòric-pràctic sobre les fases de conceptualització de reptes i ideació de solucions.

Inscripció fins al 29 d’octubre.

El pròxim 16 de novembre, de 17.30 a les 19 h, tindrà lloc el primer taller en línia del curs, de PC Desendollat i Scratch.

Sala PC Desendollat

17.30-18.15 h “Missió de rescat”: Experiències didàctiques i taller pràctic, a càrrec d’Anna Matamala i Oscar de Paula (Escoles FEDAC).

18.15-18.45 h Propostes d’activitats desendollades a l’aula. Vanesa Muñoz (Escola Estel).

18.45-19 h Lliurament de reptes de PC Desendollat

Sala Scratch

• 17.30-18.15 h Taula Rodona “3-2-1… Scratch!” a càrrec de Mireia Alba (Escola Mossèn Albert Vives), Cèlia Ganga (Escola Riera de Ribes) i Sergi Moncusí (Escola Saavedra).
  • 18.15-18.45 h Com fer-se un compte docent de Scratch? Presentació de les potencialitats de les extensions, a càrrec d’Hugo Cardillo (Escola La Parellada) i Andrés Garcia (Col·legi la Mercè).
  • 18.45-19 h Lliurament d’un repte relacionat amb les extensions de Scratch, a càrrec d’Hugo Cardillo i Andrés Garcia.

Podeu formalitzar la vostra inscripció, en el següent formulari.

Tallers pràctics per generar contingut digital relacionat amb diferents àmbits curriculars.

Formulari d’inscripció

Us hi esperem!