DESCRIPCIÓ
La proposta didàctica basada en aquest recurs, ofereix la possibilitat d’aprendre a utilitzar un conjunt d’aparells de mesura que permeten fer una auditoria bioclimàtica d’una aula o centre educatiu, relacionades amb l’eficiència energètica i climàtica, la qualitat de l’aire i la salut. La Maleta Bioclimàtica permet realitzar diferents tipologies d’activitats que, mitjançant l’ús dels aparells de mesura, ajudin l’alumnat a estimular la seva participació en el marc d’un procés d’aprenentatge innovador i significatiu, plantejar preguntes clau relatives a l’aplicació de les ciències i la tecnologia per a resoldre en el procés d’aprenentatge, contrastar idees i autoregular els seus aprenentatges, reflexionar i adoptar comportaments que, tant en l’àmbit personal, familiar com local, impulsin la sostenibilitat com una forma de millora de l’entorn proper i a consolidar metodologies de treball en equip a partir de l’experimentació. |
|
CONTINGUT DE LA MALETA
|
ENLLAÇOS DISPONIBLES |
ALTRES
Aquesta maleta pedagògica està adreçada a l’alumnat de cicle superior de primària, ESO i Batxillerat i pretén sumar també esforços en fomentar l’impuls de vocacions científiques o emprenedores entre les nenes/noies. |