ERASMUS+ ALAS: MOBILITAT A ESTOCOLM (SUÈCIA)

En el marc del proejcte erasmus+ ALAS, tres mestres, en Toni Gómez (Escola Guerau de Liost), l’Anna Serrano (Escola La Torreta) i la Roser Pi (Esc Salvador Llobet) han participat d’una mobilitat de job shadowing a dues escoles de primària d’estocolm (Suècia) del 30 de maig al 6 de juny.

Van poder visitar les escoles de Klastorpsskolan i Essingeskolan. L’escola Klastorpsskolan compta amb alumnes de 5 a 9 anys. Han estat a una classe de matemàtiques, una de coneixement del medi, i una altra d’expressió oral i emocions. A dins de les aules han pogut veure que sempre hi ha una mestra referent i una o dues persones de suport (depenent del nivell). Han compartit l’estona de dinar i l’after school care (acollida de la tarda) amb alguns mestres dels grups. Els horaris són una mica diferents als nostres: l’alumnat accedeix al centre entre les vuit i un quart de nou i acaben a dos quarts de dues, que és quan comença l’after school care. Durant l’estona de permanència al centre fan un petit descans de 30 minuts i més tard un dinar d’una hora.

Aquí us deixem un enllaç a les fotos.

A l’escola Essingeskolan l’alumnat comença amb 5-6 anys, però en aquest cas arriben fins a sisè. Entre moltes altres coses, han pogut veure com es fa un treball sistemàtic de programació robòtica, en aquest cas amb BeeBots, en el qual l’alumnat desenvolupa el pensament computacional, així com la lògica espacial.

Within the framework of the Erasmus+ ALAS project, three teachers, Toni Gómez (Escola Guerau de Liost), Anna Serrano (Escola La Torreta) and Roser Pi (Esc Salvador Llobet) participated in a job shadowing mobility to two primary schools in Stockholm (Sweden) from May 30 to June 6.

They were able to visit the Klastorpsskolan and Essingeskolan schools. The Klastorpsskolan school has students from 5 to 9 years old. They have been in a mathematics class, an environmental knowledge class, and a class of oral expression and emotions. In the classrooms they have been able to see that there is always a teacher and one or two support staff (depending on the level). They have shared the dinner break and the after school care (afternoon welcome) with some of the teachers of the groups. The schedules are a bit different from ours: the students enter the center between eight and a quarter past eight and finish at two quarters past two, which is when the after school care begins. During their stay at the center they take a short break of 30 minutes and later they have a one hour dinner. 

Here is a link to the photos.

At the Essingeskolan school the students start at 5-6 years old, but in this case they go up to six years old. Among many other things, they have been able to see how a systematic work of robotic programming is done, in this case with BeeBots, in which the students develop computational thinking, as well as spatial logic.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>