Coneixeu el projecte La Clika?

La Clika és un projecte de les Cases de la Música adreçat a les alumnes de cicle inicial de primària que pretén generar afició per la música i treballar valors universals com l’autoestima, l’amistat, l’ecologisme, la igualtat de gènere o la cooperació.

Consisteix en l’aprenentatge escolar d’una cantata que s’interpreta a final de curs en múltiples teatres del territori. Proporcionem recursos pedagògics digitals que estructuren l’aprenentatge de les cançons i les coreografies per tal d’interioritzar l’univers musical i de valors creat per La Clika.

Les Cases de la Música és un projecte sociomusical sense afany de lucre nascut l’any 2005 per a dinamitzar la música en tots els seus vessants: formació, creació, concerts i participació ciutadana. Hi participa la Generalitat, les Diputacions de Barcelona, Girona i Lleida, els Ajuntaments de Terrassa, Hospitalet, Manresa, Mataró, Lleida, i agents culturals privats d’aquests municipis.

Actualment hi participen 111 escoles dels diferents territoris de parla catalana. El que més atrau els petits són les cançons, compostes per membres dels grups Xiula, Gertrudis o XerrameQ,

Els materials pedagògics estan inclosos al web de l’XTEC, us passem l’enllaç per poder veure com treballem cada cançó aquí. Podeu escoltar totes les cançons a Youtube i Spotify. https://www.youtube.com/LACLIKA-CAT