Agents Rurals a les escoles

Els Agents Rurals del Vallès Oriental ens ofereixen la possibilitat de venir al centre a explicar quines són les tasques que porten a terme.

Us proposem conèixer aquest cos especialitzat de la Generalitat de Catalunya i les tasques que desenvolupa a través d’una exposició a càrrec dels Agents Rurals de la comarca. Una de les finalitats d’aquesta activitat és que els alumnes assimilin quines actituds són més respectuoses amb el medi i d’aquesta manera desenvolupin una actitud preventiva vers la seva conservació, tot incidint en la prevenció d’incendis forestals, els quals generen un impacte ecològic molt important.

Tenen activitats preparades per als diferents nivells educatius:

Adreçades a alumnes d’Educació Infantil 2n Cicle i Cicle Inicial de primària

Adreçades a alumnes de Cicle mitjà i Cicle Superior de Primària

Adreçades a alumnes d’ Educació Secundària

També podeu acabar d’ajustar l’activitat a les vostres necessitats de centre i/o aula. Des del CRP us facilitarem les dades de contacte
Us recordem que les xerrades s’han de demanar amb la màxima antelació possible i que no es realitzen entre el 15 de juny i el 15 de setembre (Període d’alt risc en el que prioritzem altres tasques)

Full de sol.licitud xerrades al centre: Formulari

Podeu consultar documentació relativa als agents rural a:  web de la Generalitat