Quarts de final del Certamen de Lectura en Veu Alta

El dijous 28 de març de 2019 s’ha celebrat l’acte de Quarts de final del Certamen de Lectura en Veu Alta del Vallès Oriental I a l’Auditori de Can Palots de Canovelles.

Hi han participat 34 alumnes de 14 escoles i instituts de Canovelles, Granollers, Les Franqueses del Vallès i la Roca del Vallès.

L’acte ha estat conduit per Pep Vives i s’ha iniciat amb la benvinguda de l’alcalde de Canovelles, que ha agraït que els centres docents decideixin participar en actes de foment de la lectura com aquest.

Després de la elctura dels participants de cada categoria, el jurat de tres components, Anna Castany, Eulàlia Canal i Sylvia Sanz, ha comunicat l’alumnat que han seleccionat per anara l’acte de semifinals del Certamen.

Els nois i noies que s’han classificat per aquesta semifinal són els següents:

Categoria Grumets Vermells (CM de primària): Carlota Infante Olivencia de l’Escola Pia de Granollers
Categoria Grumets Verds (CS de primària): Ares Mont Gómez de l’ESC Ferrer i Guàrdia de Granollers
Categoria Corsaris (1r-2n d’ESO): Leyre Ferret de l’INS Celestí Bellera de Granollers
Categoria Tropa de corsaris (3r-4t d’ESO): Núria Díaz, Éric Peláez i Maria Jiménez de l’INS Domus d’Olivet de Canovelles

Per amenitzar l’espera mentre els membres del jurat han fet la seva deliberació, els assistents han pogut gaudir de diverses actuacions:

– Martí Cordero “Màgic Martini” de l’INS Celestí Bellera de Granollers amb el seu espectacle “Déjà vu”

– El conjunt instrumental de música clàssica de 3r de primària de l’Escola Pia de Granollers que han tocat tres peces

• J’ai du bon violin (Popular francesa)
  • Au clair de la luna (Popular francesa)
  • Parsnip Polka (P.Martin)

– El grup musical VUO Vallbona Ukelele Orquestra de l’INS Carles Vallbona de Granollers que ha interpretat dues peces del repertori Kaleukelele