Reunió inicial amb equips directius 22-23

Dia: Dijous 15 de setembre de 2022

Hora: 9.15 a 11.30

Lloc: Biblioteca Joan Vinyoli SCF       Aparcament zona Sant Salvador

Programa i ordre del dia:

Vídeo de rebuda

• 9.25 Projectes amb alumnat i professorat. Activitats de zona interessants
    • Ja la vam compartir al juliol, però és interessant que la tingueu present la nostra carta de serveis (Formacions, projectes i PGA…)
    • Carta de serveis
    • Full informatiu
  • 9.45 Xerrada inici de curs amb l’INS de Gurb
      • A càrrec de Francesc Giménez i Núria Samsó (Director i coordinadora pedagògica del centre)
      • Presentació
  • 10.45 Estratègia digital de centre
  • 11.15 Informacions, dubtes, torn de preguntes
    • Reunió responsables formació (Virtual el dilluns dia 10 d’octubre. 12.45′ a 13.15’…)
      • Seguiment assistents, certificacions, acta i signatures.
    • Servei comunitari (projectes comuns)
      • Formació suport de 1h. Dilluns dia 10 d’octubre. (Convenis, documentació…). De 16.15 a 17.15
      • Servei comunitari en el nou currículum. Diferències més importants: S’elimina l’excepcionalitat a fer-lo en horari escolar. El document diu “es pot fer dins o fora de l’horari escolar”. Ha de ser un projecte globalitzador dins d’algun àmbit.
      • Nou currículum a seminaris d’equips directius
    • Horari CRP
  • Mediateca
  • 11.20 Esmorzar a càrrec del SE al pati intern de la biblioteca (coca + cafès…)