CONCURS D’ORATÒRIA

XVII Edició del concurs d’Oratòria en llengua anglesa de la comarca de la Selva (CRP Selva I i CRP Selva II)

La Fundació Privada Catalana per a l’Ensenyament de l’Idioma Anglès i l’Educació en Anglès, i el Fons Joan Riera Gubau, convoquen el Concurs d’Oratòria en llengua anglesa de la comarca de la Selva.
                                                 Premis interessants pels alumnes finalistes i guanyadors. Una bona excusa per fer un bon treball oral en anglès.
Adreçat a: alumnes de CS d’EP i 1r cicle d’ESO de centres de la comarca de la Selva.

Concurs d’Oratòria en llengua anglesa 2023-24. XVI Edició

FINAL DEL CONCURS D’ORATÒRIA 11 DE MAIG DE 2024

Vegeu les BASES del Concurs

Tema: What would you invent to make the world a better place?

Guanyadors i finalistes de l’edició 22-23

«Accés a les edicions d’altres anys» podeu visualitzar els reportatges gràfics dels actes centrals d’altres cursos, així com els vídeos amb les intervencions dels alumnes finalistes. (Veure a sota la pàgina)

Formulari d’inscripció i de tramesa d’enregistraments i de participació/autorització:

ENTRE EL 13 DE NOVEMBREI EL 19 DE  FEBRER

EDICIONS ANTERIORS