Busquem centres educatius que se sumin a accelerar les oportunitats del seu alumnat

Aquest curs 3.000 infants i adolescents en situació de vulnerabilitat rebran acompanyament especialitzat per reforçar competències clau per a l’èxit educatiu: les competències lectoresmatemàtiques i les socioemocionals.

Són alumnes dels centres educatius participants en un projecte inèdit que permetrà aplicar i avaluar programes de suport educatiu basats en evidències, amb la intenció que siguin incorporats a les polítiques públiques.

Els ajuntaments, escoles i instituts interessats en participar-hi encara poden presentar la seva candidatura i contribuir a accelerar les oportunitats del seu alumnat.

Vols formar part del projecte?