Participa del flow de les nostres padrines

Recuperem el cançoner popular de Catalunya

Vols tornar a cantar les cançons que els teus padrins i padrines van cantar? Vols que les cantin els teus alumnes per tal que les coneguin i aprofundeixin així en la història del poble o ciutat on treballes? Vols participar a les properes Jornades Europees de Patrimoni aportant el patrimoni immaterial que és la cançó?

Aquest projecte pretén donar-vos eines per a que:

1. Conegueu l’Obra del Cançoner Popular de Catalunya i les cançons que del vostre poble o ciutat es van recollir durant les Missions de Recerca, en les que recol·lectors i recol·lectores passaven a anotar cançons i romanços de boca dels padrins i padrines de la localitat.
  2. Fer un recull de cançons populars de la Comarca.
  3. Compartir amb la comunitat educativa la cançó treballada i/o participar a les Jornades del Patrimoni Immaterial.

El projecte està impartit pel grup de tradició de Ponent Krregades de Romanços. Les formadores us oferiran la cançó/cançons personalitzades per cada escola, poble o ciutat en funció de les vostres demandes.

Dades generals del curs:

• Del 19 de febrer al 19 de març de 2022
  • Durada total de 15 hores.
  • 2 hores en format no presencial.
  • Tallers presencials a l’escola Països Catalans dos dissabtes, 4 hores cada dissabte.
  • 5 hores de treball personal.

Aquí us deixem l’enllaç de l’activitat per qui vulgui participar: Participa del flow de les nostres padrines.