Educació Infantil (0-6): jornades i experiències

L’objectiu de les Jornades d’Educació Infantil és donar a conèixer diferents models i projectes que donen valor i significació a l’etapa per ella mateixa i a la vegada són palanca de transformació educativa, personal i social.
Aquestes jornades estan adreçades a educadors/es d’Escola Bressol i Educació Infantil i també a futures professionals.

Edició 2015: Una escola de vida per a la vida

Edició 2018: L’educació infantil, motor per al canvi

Edició 2024: Escola, infant i família. Ens vinculem emocionalment, amb confiança i qualitat

Presentació de la conferència:

Com acaronem les famílies? La importància de la relació família-escola per millorar l’educació dels infants, a càrrec de Mònica Macià, Dra. i professora del Grau de Treball Social (UdL).

Presentació de la conferència:

Paraules que fan créixer, a càrrec d’Alba Vilamala, logopeda del CREDA Lleida i Coordinadora Estimulació Primerenca.