XVII Certamen de Lectura en Veu Alta. Resultats Semifinals Segrià

Ja tenim l’alumnat seleccionat!!

El dia 8 d’abril, el Jurat format pels membres: Laura Bernis, Mercè Ballespí, Jaume Cortada i Rosa Mateu, va emetre el veredicte de les dues Semifinals del Certamen de Lectura en Veu Alta del Segrià:

Finalistes del grup 1 del SE del Segrià:

• Grumets vermells: AINA ALCOVER QUERALT, del COL·LEGI SANTA ANNA, de Lleida.
    • Grumets verds: SARA PÉREZ, de l’ESCOLA LA MITJANA, de Lleida
    • Timoners: No hi ha hagut participació.
    • Corsaris: SERGI FERNÁNDEZ SAGUÉS, del COL·LEGI SANTA ANNA, de Lleida.
    • Tropa de Corsaris: MARTÍ MONERRIS – SARA KOURRAUCH – NATALIA UNGUREANU, de l’INSTITUT RONDA, de Lleida.

Finalistes del grup 2 del SE del Segrià:

• Grumets vermells: PAULA CAMPOS CAMÍ, de l’ESCOLA FRANCESC FELIU, d’Aitona.
    • Grumets verds: ROGER ÍNIGUEZ FERNÀNDEZ, de l’ESCOLA DOCTOR SERÉS, d’Alpicat.
    • Timoners: ALEGNA ZAMBRANO de l’INSTITUT LA MITJANA, de Lleida (País origen Veneçuela. Data d’escolarització a Catalunya: març de 2020).
      • MENCIÓ: El jurat vol fer una menció especial pel que fa a la categoria Timoners, per destacar la motivació, l’esforç i la predisposició de l’alumne ZACARIA HAFSAOUI, de l’ESCOLA JOAN XXIII, de Lleida (País d’origen: Algèria. Data d’escolarització a Catalunya: novembre de 2019).
    • Corsaris: OLGA ZANUY ARIÑO, de l’INSTITUT D’ALPICAT.
    • Tropa de Corsaris: ADA OLEA VIZUETE – ADRIÀ DOMÍNGUEZ TREPAT – ANDREA SÀNCHEZ ESPÍN, del COL·LEGI EL CARME, de Lleida.

Des del Servei Educatiu del Segrià agraïm la participació, la motivació, l’esforç i el treball de qualitat fet a les aules especialment aquest any per les dificultats que ha comportat el format no presencial i donem l’enhorabona a les nenes i nens / nois i noies, al professorat i als centres per l’alt nivell dels i les participants. Així mateix us encoratgem a participar a la propera convocatòria incidint en la categoria dels Timoners per engrescar i premiar l’esforç que fa l’alumnat nouvingut per aprendre la nostra llengua.

El Servei Educatiu del Segrià, per nombre de centres, organitza dues semifinals:

• Semifinal 1: Escola Pinyana (Alfarràs), Escola la Mitjana, Escola Joc de la Bola, Col·legi Lestonnac, Col·legi Sagrada Família, Col·legi Santa Anna, INS Màrius Torres, INS Josep Lladonosa, INS Ronda.
  • Semifinal 2: Escola Joan XXIII, Escola Països Catalans, Escola Doctor Serés, Escola Francesc Feliu, Escòla Garona, Col·legi El Carme, Col·legi Institució Lleida, Col·legi Maristes Montserrat, INS la Mitjana, INS Alpicat, INS Torre Vicens

Us facilitem dos materials de suport, un vídeo amb orientacions sobre com heu de fer les vostres gravacions i un pdf amb preguntes freqüents sobre aquest certamen:

Document amb aclariments i preguntes freqüents

Enllaç al web d’‘Enciclopèdia Catalana