VIII Jornades Pedagògiques: Eines pel benestar emocional

Els propers 10 i 11 de febrer el Col·legi Maristes Montserrat organitza les VIII Jornades Pedagògiques “Eines pel benestar emocional”, una cita anual que enguany celebra la vuitena edició. El contingut de les jornades girarà al voltant del benestar emocional i com aquest benestar ens ha d’orientar en una forma d’educar i acompanyar les persones.

La comissió organitzadora de les jornades formada per l’Equip d’Innovació i el d’Orientació ha fet possible la gestió i participació de professionals contrastats en diferents àmbits com la psicologia, medicina i educació.

El divendres 10 de febrer a les 18 h, al teatre de l’escola s’inauguraran les jornades amb un interessant col·loqui sobre el benestar i malestar emocional en els joves “Preocupacions dels joves a debat, cerquem respostes”. Comptarà amb la participació de professionals, famílies, professorat i alumnes de l’escola.

El dissabte des de les 9h del matí es proposarà un espai de tallers dels quals es podrà valorar sobre una oferta de 4 propostes que podreu triar en el formulari de tallers. A mig matí es farà un esmorzar gentilesa de l’Editorial Baula.

Per realitzar la inscripció dels tallers podeu anar a: https://forms.office.com/e/zRvWPXmRBy

Si sou docent del Departament d’Educació inscriviu-vos en aquest enllaç per tal de tenir l’acreditació d’hores de formació.

Les VIII Jornades Pedagògiques del Col·legi Maristes s’han fet un espai en les propostes anuals de reflexió educativa a la ciutat de Lleida. Les jornades tenen la vocació de compartir coneixement, i per això estan obertes a tota la ciutadania, a les famílies i als diferents professionals de la docència. Esteu tots convidats i convidades… Us hi esperem!

Enllaç al web