Què en saps de l’alcohol? Projecte de SC Transferible sobre prevenció del consum d’alcohol

Què en saps de l’alcohol? és un Projecte de Servei Comunitari, transferible pels alumnes de 4t d’ESO, sobre la prevenció del consum d’alcohol, creat conjuntament per la Subdirecció General d’Addiccions, VIH, ITS, i Hepatitis Víriques de l’Agència de Salut Pública de Catalunya del Departament de Salut i el Departament d’Educació, amb la col·laboració de la Cooperativa Eines.

El seu objectiu és sensibilitzar a joves de secundària sobre els riscos del consum d’alcohol mitjançant una acció curricular. L’alumnat de 4t d’ESO que dugui a terme aquest transferible finalitzarà la seva acció amb una transferència d’aprenentatges als grups de 2n d’ESO mitjançant una metodologia de parells. Per aquest motiu, es tracta d’una proposta que es duu a terme en l’àmbit del propi centre educatiu.

Podeu disposar d’una Guia d’orientacions pedagògiques per a professorat amb pautes i recomanacions per dur a terme aquesta acció amb l’alumnat, i també d’un espai web al Canal Drogues des d’on poder accedir a tot el material i recursos per tal que els joves abordin el projecte.

Els centres de secundària que vulguin implementar aquesta proposta trobaran en aquesta Guia d’orientacions pedagògiques per a professorat les pautes i recomanacions per dur a terme aquesta acció amb el seu alumnat. També disposen d’un espai web al Canal Drogues des d’on poder accedir a tot el material i recursos per a joves.