Premi Participa a l’Escola

Expliqueu l’experiència participativa que heu desenvolupat al llarg d’aquest curs 2020-2021, tan especial, tan intens i que tan ens ha posat a prova com a societat en general, i amb més contundència a l’àmbit educatiu.

Obert el període de presentacions de sol·licituds!!  Termini: fins el 30 de juliol de 2021

El curs passat va ser complicat, però aquest que vivim ara també ha tingut les seves dificultats. La crisi del COVID 19  ens ha posat contra les cordes en molts aspectes i a les escoles ho heu viscut amb més intensitat per la naturalesa de la vostra activitat. Les nostres escoles han esdevingut un element de cohesió, de construcció de xarxes per pal·liar els efectes de la pandèmia i alhora mantenir la  qualitat educativa.

Segur que teniu molt a dir sobre les experiències de participació que heu dut a terme als vostres centres educatius.

Us hi animeu? Cliqueu aquí

Categories del premi

Els centres poden presentar les sol·licituds acollint-se a una de les dues modalitats:

• Centres ubicats en poblacions de fins a 20.000 habitants
  • Centres ubicats en poblacions de més de 20.000 habitants

Quantia premi

El centre guanyador de cada modalitat rep 5.500€ i un diploma de reconeixement que es lliura en un acte al propi centre durant el curs següent al qual s’ha produït l’experiència.

MÉS INFORMACIÓ SOBRE EL PREMI PARTICIPA A L’ESCOLA