Projecte Breaking barriers – ESC Pinyana, d’Alfarràs (Erasmus+ KA2-2019)

L’Escola Pinyana, d’Alfarràs, participen en el Programa Erasmus+ amb el Projecte Breaking barriers juntament amb 4 escoles europees: d’Eslovàquia, de Croàcia, de Suècia i de Portugal.

Projecte iniciat el curs 2019-20, programat per dos anys, allargat un curs més a causa de la pandèmia. Breaking barriers implica mobilitat física de professorat i alumnat (a la foto podem veure el professorat a la primera trobada que van fer a Zilina, Eslovàquia). Al març del 2020, una setmana abans de la primera mobilitat amb alumnat a Croàcia, va esclatar la pandèmia i van haver d’anul·lar el viatge. Una llàstima!

El projecte està en marxa amb mobilitats en format virtual. Del 19 al 23 d’abril té lloc la primera mobilitat virtual, organitzada per Croàcia. Consisteix en activitats virtuals col·laboratives en les quals participaran 8 alumnes de 6è de primària que formen grup amb alumnes de tots els països…i en algunes activitats participen també els grups classe de 4t, 5è i 6è! Aquí podeu veure algunes evidències del treball fet!!

TV Lleida va emetre l’experiència de dijous 22 d’abril en antena a les notícies del migdia de divendres, 23 d’abril. Els podem veure del minut 15 al minut 17.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *