Projecte Breaking barriers – ESC Pinyana, d’Alfarràs (Erasmus+ KA2-2019)

L’Escola Pinyana, d’Alfarràs, participen en el Programa Erasmus+ amb el Projecte Breaking barriers juntament amb 4 escoles europees: d’Eslovàquia, de Croàcia, de Suècia i de Portugal.
Amb aquest Programa de la setmana del 30 de maig al 3 de juny a Alfarràs, es dona fi al Projecte. Felicitats per la bona feina!!

Projecte iniciat el curs 2019-20, programat per dos anys, allargat un curs més a causa de la pandèmia. Breaking barriers implica mobilitat física de professorat i alumnat (a la foto podem veure el professorat a la primera trobada que van fer a Zilina, Eslovàquia). Al març del 2020, una setmana abans de la primera mobilitat amb alumnat a Croàcia, va esclatar la pandèmia i van haver d’anul·lar el viatge. Una llàstima!

El projecte està en marxa amb mobilitats en format virtual. Del 19 al 23 d’abril té lloc la primera mobilitat virtual, organitzada per Croàcia. Consisteix en activitats virtuals col·laboratives en les quals participaran 8 alumnes de 6è de primària que formen grup amb alumnes de tots els països…i en algunes activitats participen també els grups classe de 4t, 5è i 6è! Aquí podeu veure algunes evidències del treball fet. Enhorabona!

TV Lleida va emetre l’experiència de dijous 22 d’abril en antena a les notícies del migdia de divendres, 23 d’abril. Els podem veure del minut 15 al minut 17.

En la segona mobilitat virtual, organitzada pel soci portuguès, del 31 de maig al 4 de juny, han realitzat activitats telemàtiques conjuntes amb els països participants: Aquí en trobareu detall:

La setmana del 18 al 22 d’octubre té lloc la tercera mobilitat virtual. Aquesta vegada, organitzada per Eslovàquia amb 8 participants de l’ESC Pinyana d’Alfarràs. Val a dir que durant tota la setmana de mobilitat, la resta d’alumnat de cicle superior també realitzarà activitats relacionades amb el Projecte durant tots els matins.

Programa de la 4a mobilitat virtual amb Eslovàquia – 7-11 febrer 2022.

La setmana del 14 al 18 de març de febrer té lloc la quarta mobilitat virtual, organitzada per Suècia. En trobareu detall aquí.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *