MONOGRÀFIC COEDUCACIÓ 3r trimestre 20-21 #divendrescoeducatiu

Deixem a la vostra disposició una nova edició trimestral del nostre monogràfic de coeducació. De totes les publicacions que fem setmanalment amb recursos coeducatius Coeduca’t hem preparat una selecció per poder treballar-los amb totes les etapes educatives, inclosos els docents:

• Publicitat no sexista: recursos per treballar els estereotips de gènere a la publicitat a partir de la capacitat d’anàlisi crítica de continguts. Us ajudaran a fer una anàlisi crítica dels espots publicitaris (sobretot dels que podem veure a la televisió) a partir de l’anàlisi dels rols que s’assignen a dones i homes a la publicitat.
  • Recursos per una educació inclusiva i combatre l’homofòbia, la transfòbia i la bifòbia: recull d’infografies, contes, curts i dossiers
  • Violència estètica i imposició de l’ideal de bellesa: proposta de recursos i guia didàctica per té com objectiu que docents i alumnat treballin conjuntament la temàtica i d’aquesta manera poder detectar i prevenir situacions d’assetjament escolar o trastorns de salut mental relacionats amb l’aparença física.
  • Recurs IREF Parlem de Drets: material per treballar a les aules, des d’infantil a secundària, que proporciona activitats que afavoreixen la prevenció de la violència i la coeducació a través de l’estimulació de l’expressió oral individual i grupal.

Podeu consultar totes les publicacions #divendrescoeducatiu