PUBLICITAT NO SEXISTA #divendrescoeducatiu

Us proposem uns recursos per treballar els estereotips de gènere a la publicitat a partir de la capacitat d’anàlisi crítica de continguts. Us ajudaran a fer una anàlisi crítica dels espots publicitaris (sobretot dels que podem veure a la televisió) a partir de l’anàlisi dels rols que s’assignen a dones i homes a la publicitat.

Proposta educativa Intef. Ministerio de Educación:  Proyecto EDIA. 20 recursos para aprender y crear recursos sobre publicidad. Disposeu de:

  • Activitats per reflexionar i descobrir: definició de publicitat, plantilla d’anàlisi d’anuncis, plantilla per donar la volta als anuncis i comparar-los.
  • Recursos per aprendre a interpretar els anuncis: treball de la funció de la publicitat, dels colors  i eslogans en la publicitat.
  • Enllaços per aprendre més i actuar: estereotips de gènere, línies vermelles de la publicitat i decàleg de publicitat no sexista.
  • Activitats per canviar la realitat: rúbriques per analitzar els anuncis

Reculls d’anuncis publicitaris:

  • Vídeo 1: recull d’anuncis publicitaris reals no sexistes.
  • Vídeo 2: recull d’an

Recurs de l’EduCAC Itinerari Perspectiva de gènere Anuncis no sexistes: ajudarà a treballar com detectar anuncis sexistes i a tenir un coneixement més teòric de la publicitat per part dels docents.

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>