6a SESSIÓ SUBX CDD. Projectes de l’ACD presentats al webinar. Data sessió territorial 1/6/23

6a sessió webinar de la subxarxa de Competència Digital Docent. Presentada l’Àrea 6, Competència Digital de l’alumnat. La sessió territorial Ribera d’Ebre tindrà lloc el dijous 1 de juny a les 17:30h.

Es van presentar els projectes de l’Àrea de Cultura Digital que poden ajudar a desenvolupar la #CompetènciaDigitalAlumnat

CANAL DE REPORTERS. Comunicació audiovisual. Accediu al seu nodes…clicant aquí

• Materials didàctics
  • Seminaris web
  • Recursos (bancs d’imatges, bancs de sons, aplicacions, programari i propostes didàctiques)
  • Relació amb els ODS

PROJECTE FOCUS. En fase inicial. Comunicació audiovisual. Creació de vídeos curts amb contingut curricular. Adreçat a l’alumant d’educació bàsica, batxillerat i adults. Accediu al seu nodes…clicant aquí

• El procés audiovisual
  • Currículum (competències clau, matèria, competències específiques, criteris d’avaluació)
  • Formació (properament disponible)

PROGRAMA EDUCATIU NEW SPACE CATALUNYA. Part específica educativa.

• Promoure les vocacions STEM especialment en l’àmbit digital a través d’activitats relacionades amb l’espai.
  • Millorar el coneixement de l’espai a la comunitat educativa i crear un entorn favorable per aquestes iniciatives.
  • STEM a l’espai. Programa educatiu (cliqueu enllaç)
  • Formació 1r trimestre 23-24

RECURSOS DESENVOLUPAMENT PENSAMENT COMPUTACIONAL.

• Dotació robòtica als centres educatius
  • Nodes Pensament Computacional. Programació i robòtica educatives (cliqueu enllaç)
  • Formació en pensament computacional
  • Nus

MOBILE HISTORY MAP. Plataforma de georeferenciació. Presentació.

Tota la informació de l’ecosistema digital està recollit en aquest NODES DIGITAL.