6a SESSIÓ WEBINAR SUBXARXA CDD 18/5/23 I DATA SESSIÓ TERRITORIAL 1/6/23

El proper dijous 18 de maig a les 17.30h tindrà lloc la 6a sessió webinar de la Subxarxa Competència Digital Docent de la XTCD.

Recordeu que heu d’omplir el formulari d’assistència (cliqueu aquest enllaç) que s’obrirà una vegada finalitzat el webinar (termini de 10 dies per fer-ho). La sessió territorial la realitzarem dijous 1 de juny.

Enllaç de la sessió a Youtube…aquí (pendent de publicar, tan aviat estigui disponible actualitzarem la publicació)

Continguts de la sessió:

• Àrea 6: Competència digital de l’alumnat
      • Alfabetització mediàtica i en el tractament de la informació i de les dades
      • Comunicació, col·laboració i ciutadania digital
      • Creació de continguts digitals
      • Ús responsable i benestar digital
      • Resolució de problemes
    • Projectes per desenvolupar la competència digital de l’alumnat

Després dels seminaris web i els seminaris territorials, podeu continuar parlant dels temes tractats al Nus de la Competència digital docent.