Bones Pràctiques Biblioteques Escolars Ribera curs 2022-23

El Programa Biblioteques Escolars del Departament d’Educació atorga el segell de Bones Pràctiques segons diferents objectius, línies i etapes educatives que podem consultar a la web BESCAT.

Des del Seminari de Biblioteques Escolars es potencien i es comparteixen aquestes bones pràctiques de les biblioteques escolars de la Ribera d’Ebre.

Aquí recollim les darreres publicades aquest curs:

• Línia 1: La biblioteca escolar com a agent de canvi i innovació:

-Biblioteca escola El Tormo amb Les lectures de la maleta coeducativa i el treball d’educació emocional a la ZER Ribera d’Ebre Nord.

• Línia 2: La biblioteca escolar com a agent d’equitat, participació i cohesió de la comunitat educativa

-Biblioteca escola Antoni Nat de Benissanet, amb l’experiència de Lectura amb els iaios del centre de dia i                   enllaç web altres activitats amb segells de bones pràctiques de biblioteca escolar.

-Biblioteca escola LLuís Viñas amb l’experiència de Biblioteca coeducativa.

-Biblioteca escola St.Miquel d’Ascó, amb el Teatre de Titelles realitzat per l’alumnat.

-Biblioteca escola Rasquera, sobre les biblioabraçades.

-Biblioteca escola Enric Grau Fontseré de Flix, amb el racó i maleta viatgera de contes coeducatius.

• Línia 3: La biblioteca escolar com a agent dinamitzador cultural del centre:

-Biblioteca escola Marcel·lí Domingo de Tivissa, enllaç articles web.

-Biblioteca escola El Tormo de La Torre, enllaç article Celebrem el dia de la Biblioteca.

-Biblioteca escola Antoni Nat de Benissanet, amb l’activitat Emociona’t amb les lectures de Nadal.

-Biblioteca escola El Verger de Garcia, amb l‘Apadrinament lector a la vora del riu.

-Biblioteca escola Pàmies de Ginestar, Celebrem la setmana de la Lectura en Veu Alta.

• Línia 4: La biblioteca escolar com a laboratori per liderar i promoure un centre lector:

-Biblioteca escola El Verger de Garcia, sobre Apadrinament lector

Esperem des del CRP recollir-les totes abans d’acabar el curs.

Tenim totes les biblioteques escolars de la Ribera d’Ebre actives !!

Moltes gràcies per compartir !!!