Jornada STEAM de la Noguera

Des del CRP de la Noguera hem organitzat una jornada de presentació d’experiències per compartir activitats d’aula i bones pràctiques en l’àmbit de les STEAM a la comarca de la Noguera.

El nostre objectiu és donar suport i ajudar a visibilitzar les activitats que en aquest marc s’estan duent a terme als nostres centres educatius, en un moment de màxim impuls, difusió i formació en STEAM per part del Departament d’Ensenyament, i donar suport i acompanyament al professorat que ja fa temps que es mou en aquest nou enfocament d’aprenentatge actiu integrat.

9:30 Arribada dels participants
9:45 Presentació de la jornada i salutacions institucionals
10:00 Conferència “STEAM com a oportunitat d’aprenentatge actiu integrat
Julio Pérez (CESIRE)