XIV Gimcana Lingüística de la Noguera

El passat dimarts 5 de març vam celebrar la final de la  XIV Gimcana Lingüística de la Noguera al teatre Municipal de Balaguer.
Enguany, ha participat l’alumnat de 2n d’ESO de l’Institut Almatà, l’Institut de Balaguer, l’Escola Pia de Balaguer i l’Escola Vedruna de Balaguer. Cada… Llegeix més»

Conferència Begoña Ibarrola sobre benestar emocional

El dimarts 19 de març tindrà lloc la conferència “Estrategias para potenciar el bienestar emocional en la comunidad educativa” a càrrec de Begoña Ibarrola. Ibarrola (https://www.begoibarrola.com/) és una prestigiosa psicòloga juvenil experta en intel·ligència emocional, que ha publicat nombroses obres infantils i… Llegeix més»

XIV Gimcana lingüística de la Noguera