Grup 1: Educació Infantil i Primer de Cicle Inicial (15 de maig de 2024)

Benvolgudes famílies i logopedes!

Ahir dia 15 de maig vam continuar les activitats de Grups de Llenguatge amb l’alumnat d’Educació Infantil i Primer curs de Cicle Inicial. Van venir el Lucas, la Mar, l’Àlex, la Nour, el Pau, la Mar, l’Àlex i el Pablo.

En primer lloc, ens vam presentar dient el nostre nom, la nostra escola i la nostra logopeda. Un vegada feta la presentació de l’alumnat i la seves famílies vam començar amb el conte “Una mica perdut”. Arrel d’aquest conte es va fer una activitat que consistia en amagar els protagonistes del conte per l’aula i els nens i nenes els van haver de trobar.

Després d’aquestes activitats vam fer racons creatius a l’aula on cada infant va triar on volia anar. Uns van preferir pintar, altres fer collarets i polseres i uns altres van anar al racó de joc.

A continuació vam anar al pati el Pau i l’Àlex van amagar els animals del conte i els altres els van buscar. Per acabar vam seure en rotllana i cadascú va dir quina havia estat l’activitat que més els hi havia agradat. Molts van comentar que els hi havia agradat molt el conte. Us deixem amb algunes fotografies de la sessió, moltíssimes gràcies a tothom per venir!

Us hi esperem a la pròxima sessió que serà la festa de fi de curs el proper dia 12 de juny!

Sara i Erika!