VIII PREMI NARRATIVA

El Port de Tarragona convoca el VIII Premi de Narrativa Curta, Narrativa Breu i Fotografia de Port de Tarragona per promoure l’ús del català, de l’anglès i de la fotografia als instituts públics, concertats i privats del Camp de Tarragona.

Les narracions hauran de ser de tema portuari o marítim, preferentment del litoral tarragoní. Els treballs han de ser inèdits, escrits en català o en anglès i només s’admetrà un treball per persona.
Els textos es presentaran:
– En lletra Arial, cos 12 i interlineat a 1,50. Amb una extensió mínima de 6.100 caràcters, i un
màxim de 5 pàgines.
– El format serà DIN A4, amb el text justificat, i les pàgines numerades

-El Premi Instagram d’Imatges, es convoca amb la finalitat d’acompanyar amb fotografies
l’edició digital del premi de Narrativa Curta i Narrativa Breu.

1- Les fotografies han de ser inèdites, i els autors/es n’han de garantir l’originalitat. Les
imatges poden ser preses amb qualsevol dispositiu: càmera digital, càmera analògica, telèfon
mòbil, etc.

Entre el 23 març i el 6 d’abril de 2021, els concursants hauran de publicar la imatge,
amb el corresponent títol, a l’etiqueta d’Instagram #preminarrativa2021, del compte
molldecostaporttarragona.
En cas que el sistema d’etiquetes tingui un funcionament irregular a Instagram i hi hagi alguna
imatge que no hi aparegui al fil, l’organització no se’n farà responsable.

El mateix dia que s’hagi publicat la imatge a Instagram, s’enviarà un missatge electrònic a
preminarrativa@porttarragona.cat, on constarà:
1) A l’assumpte: PREMI INSTAGRAM D’IMATGES
2) En el cos del text:
a. Títol de l’obra.
b. Dades de l’autor/a: nom, cognoms, DNI, edat, adreça, telèfon i correu electrònic.
c. Centre educatiu al qual pertany, i dades del centre: adreça postal, telèfon i correu electrònic.
d. Curs acadèmic, i professor/a tutor/a.
Es confirmarà la recepció.

El jurat estarà integrat per Representants del Port de Tarragona i Representants dels Serveis Territorials del Departament d’Educació.

El veredicte es farà públic dimecres 20 d’abril de 2021, a les 19 hores, en un acte al Teatret del
Serrallo, conjuntament amb el Premi de Narrativa Curta i el Premi de Narrativa Breu.

S’atorgaran els següents premis:
• Un primer premi per al primer cicle d’ESO (primer i segon d’ESO, o estudis equivalents).
• Un primer premi per al segon cicle d’ESO (tercer i quart d’ESO, o estudis equivalents).
• Un primer premi per al cicle de BAT (primer i segon de BAT, o estudis equivalents).
El premi per als guanyadors serà uns auriculars esportius sense fils, amb carregador.
A més, la classe dels guanyadors/es serà obsequiada amb una visita al Museu del Port, així
com un viatge amb la “golondrina”.

El Port de Tarragona es reserva la propietat de les imatges, així com els drets de publicació.
A més de les imatges guanyadores, el jurat seleccionarà, per criteri de qualitat, les que
s’incorporaran a l’edició digital del Premi de Narrativa Curta i del de Narrativa Breu.

Aquest concurs va adreçat a alumnes d’ESO, Batxillerat, Cicles Formatius de Formació Professional i Escola Oficial d’Idiomes, o estudis equivalents per edat (entre 12 i 19 anys).

Més informació a la web del Port de Tarragona