SIGUES EL CANVI: PER UNA INTERNET MILLOR

internetsegura
El Dia de la Internet Segura [7 de febrer del 2017. Dia de la Internet Segura] se celebra a més de 100 països de tot el món des de ja fa una desena d’anys i, per tant, el Departament d’Ensenyament es fa ressò de la celebració i posa a l’abast dels centres educatius de Catalunya materials didàctics per treballar el tema a l’aula mitjançant unitats didàctiques d’una sessió de classe.

CI de Primària: Segueix el rastre digital
Mitjançant un joc de rol, els alumnes, fent de detectius, hauran de seguir el rastre d’informacions deixades a Internet per part de dos personatges: la Rateta Marieta i Jan l’Elefant.

ESO: Passar-se de la ratlla
A partir del vídeo ‘La història de la Stacy” els alumnes reflexionen i analitzen comportaments a la xarxa que poden arribar al ciberassetjament

Batxillerat: Cap al món laboral
Unitat didàctica enfocada a la reflexió sobre les repercussions futures del que es pugui penjar a internet sobre un mateix.

A la secció Internet Segura de la XTEC hi podeu trobar molts altres recursos, informacions i orientacions.