Concurs Joves i Mobilitat- Fundació RACC

500x500

Joves i Mobilitat” és un concurs amb què el RACC pretén que els joves treballin aspectes de mobilitat sostenible i segura. El seu objectiu principal és promoure actituds que fomentin entre els joves una mobilitat responsable.

En el concurs els joves poden donar la seva visió sobre la mobilitat mitjançant un anunci gràfic, un article d’opinió o un vídeo relat. La participació va adreçada als alumnes d’entre 13 i 17 anys de Secundària, Batxillerat i Cicles Formatius de centres escolars i als nois i noies de 13 a 17 anys membres de casals de joves o centres de lleure de Catalunya.

Bases del concurs aquí

Per a més informació: www.jovesimobilitat.cat