Sortida a la cova negra

covanegre

El dia 7 de desembre els nens i les nenes amb les mestres de cicle mitjà de l’Escola Els Cossetans vam anar excursió a la Cova Negra, a Sant Pere de Ribes.

Va ser una sortida molt divertida i vam caminar molta estona. Només arribar vam esmorzar. Més tard, vam trobar uns avis que ens van explicar que havien caminat durant 3 hores.

I per grups vam entrar a la cova per visitar-la. Ens hagués agradat entrar fins al final, però no podíem. Es veia molt fosc i algunes parets estaven pintades.

Després de la visita, vam tornar al bus i ens va portar a un parc. Allí vam dinar i vam tenir estona de temps lliure per jugar amb els companys.

El senyor de autobús es va portar molt bé perquè ens va posar la música que ens agrada i vam fer molta festa.

Només tornar a escola vam tenir temps per jugar abans de marxar a casa.

Ens va agradar molt tot i que ens vam cansar una mica perquè vam caminar molta estona.

La classe de 4t A.

Més informació a l’Escola Els Cossetans