IV PREMI RELATS A LA CATEDRAL DE TARRAGONA

Des de l’Associació d’Amics de la Catedral de Tarragona, ens proposen la participació en el seu Concurs de Relats que arriba ja a la seva 4a edició. Amb els objectius de  promoure l’ús literari del català o castellà i conèixer i estimar la Catedral. estan convocats tots els centres educatius públics, concertats i privats d’educació primària, instituts i centres de formació professional de Tarragona i de tota Catalunya..

L’obra serà tramesa a l’adreça de missatgeria electrònica acatedra@tinet.cat , amb el format següent:

1) A l’apartat “assumpte” constarà “IV PREMI Relats a la Catedral”.
2) En el cos del missatge figurarà el títol de l’obra i la categoria del premi al qual
s’opta.
3) S’adjuntarà l’obra en format PDF, que s’anomenarà amb el mateix títol.
4) El contingut del PDF serà NOMÉS el títol i el text de la narració. No hi ha de
constar cap dada personal: ni nom, ni pseudònim, ni curs…
5) S’adjuntarà també, en format PDF, el formulari omplert amb totes les dades.

Es confirmarà la recepció del treball. Per qualsevol dubte contacteu amb:
acatedra@tinet.cat

A partir de la informació que us facilitaran en registrar-vos i d’unes activitats preparatòries prèvies,  els relats que lliureu  podran guanyar algun d’aquests 5 premis:

• Un primer premi (alumne/a 1r cicle d’ESO): Diploma i Tauleta.
• Un primer premi (alumne/a 2n cicle d’ESO): Diploma i Tauleta.

• Un primer premi (alumne/a de Batxillerat): Diploma i Tauleta.
• Un primer premi: (alumne/a Cicle Mitjà d’Educació Primària): Diploma i Tauleta.
• Un primer premi: (alumne/a Cicle Superior d’Educació Primària): Diploma i
Tauleta.

– S’atorgarà a tots els alumnes i concursants un diploma de participació.
– Els tutors o professors/es rebran un certificat de guanyador o participant.
– Es lliurarà als centres un diploma de guanyador o de participant.

Les classes dels alumnes guanyadors/se seran obsequiades amb una visita a la Catedral i pujada al campanar.

La data límit de lliurament serà diumenge 24 de març de 2024, a les 24 h. Passat aquest termini no s’acceptarà cap més obra. El veredicte es farà públic el 24 d’abril de 2024.

Més informació i formulari d’inscripció a la web  Es confirmarà la recepció del treball. Per qualsevol dubte contacteu amb: acatedra@tinet.cat