GUANYADORS DE LA FIRST LEGO LEAGUE TARRAGONA-REUS

La ‘FIRST’ LEGO League Tarragona – Reus va reunir prop de 360 joves per resoldre un repte sobre tecnologia i arts. La @FLL_Spain  és una competició que uneix el món de l’enginyeria, la robòtica i la innovació en una trobada de centres de tota la província. L’ESCOLA  ULL DE VENT va ser una de les participants presentant una proposta teatral  “Super RoboTeatrífics” que va resultar guanyadora i els va permetre el seu pas a la Final.

L’ajuntament de la Bisbal del Penedès va rebre’ls el passat 28 de febrer i es va oferir a fer-se càrrec del transport de l’alumnat premiat per a la final que es durà a terme a Alacant . Així mateix , l’estança, inscripció i samarretes personalitzades seran esponsoritzades per Bugaderia industrial Neutra i Serralleria Pere Porta.

Els desitgem molta sort per al proper 16 de març  en la  FINAL ESTATAL a Alacant!

(imatge diari més.29/02/24)