11è PASSEIG LITERARI DE LA JONCOSA DEL MONTMELL

A l’escola Teresa Godes i Domènech, preparan ja el Passeig literari de la Joncosa del Montmell,11è passeig literari (1) tot inundant els carrers del poble de contes i poesia, de paraules i màgia, de misteri i il·lusió. Edia 23 d’abril, coincidint amb la diada de Sant Jordi, els carrers i racons de la Joncosa s’ompliran en to festiu de tota mena de sons poètics i narratius.

Els lectores i les lectores es situaran en set espais de lectura repartits pel pobleper on els infants passaran, al llarg del matí, repartits en set grups  dividits en tres grups d’edat, de 3 a 6 anys, de 6 a 9 i de 9 a 12 anys. A cada espai hi haurà un grup de lectors i lectores que llegiran i/o interpretaran textos en veu alta. El passeig literari es realitzarà al llarg de tot el matí, havent-hi dos blocs horaris clarament diferenciats, de 9h30 a 11h i de 12h a 13h30. D’11 h a 12 h tindrà lloc  l’esmorzar compartit on famílies i mestres que portaran pastissos i cocs per compartir. Sens dubte Una diada literària d’allò més festiva!

Us agradaria participar com a lectors?

Podeu participar en un dels blocs horaris, o als dos blocs si ho desitgeu, segons la vostra disponibilitat horària. Els lectors i lectores estan assignades a un espai concret per on van passant els diferents grups d’alumnes, cada mitja hora, per escoltar i gaudir de les lectures.  Des de l’escola us facilitaran narracions i contes de diferents estils per a cada espai, però si ho preferiu, podeu oferir les vostres propostes de lectura en català, castellà o anglès. Des de l’escola Teresa Godes us animen a que si a més de voler llegir o interpretar, us ve de gust musicar algun text o fer servir titelles o qualsevol altre suport teatral, ho dieu, estarien ENCANTATS!

Si ho preferiu, podeu venir  d’acompanyant d’un grup d’infants, col·laborant en el gaudi del Passeig literari i donant suport en la logística de la diada.

Per participar en el Passeig és imprescindible omplir aquest formulari abans del 15 d’abril. El centre es posarà en contacte  per concretar els detalls de la diada!

Us afegim l’enllaç del web de l’escola on podreu veure com van anar les anteriors diades del Passeig literari de la Joncosa del Montmell.

Una abraçada!