POESIA VISUAL DE GUILLEM VILADOT

Si aneu de sortida per LLeida, existeix una proposta didàctica molt atractiva per completar la vostra visita. Amb motiu del centenari del naixement de Guillem Viladot, el passat 27 de gener es va inaugurar l’exposició “Guillem Viladot i els creadors de Ponent”, un projecte que ha estat desenvolupat per la Xarxa de Museus de les Terres de Lleida i Aran.
Viladot acollirà els seus amics i col·laboradors més propers els quals van participar en la creació de Ponent, a Agramunt. Aquest grup inclou figures com Albert Coma Estadella, Leandre Cristòfol, Daniel Gelabert, Josep Guinovart, Manuel de Pedrolo, Josep Iglésias del Marquet, Lluís Trepat i Josep Vallverdú.
Endinsa’t a la casa de la poesia!

1706983191418.jpg
I per a les escoles, ofereixen una proposta educativa per treballar amb aquests autors i poder fer moltes altres relacions!

També ofereixen altres possibilitats:
  • La web del servei educatiu de “lo Pardal”, el museu de Guillem Viladot, on podeu trobar els paquets que ofereixen a les visites. Són idees del que poden fer a l’espai, però procuren que totes les experiències siguin personalitzades.

• Maletes viladotianes, un material que permet múltiples connexions i relacions tant en els Instituts de secundària com en les escoles de primària. Viatjaran pels centres educatius d’arreu del territori per donar a conèixer Guillem Viladot i el seu llegat poètic-artístic- literari. Pretenen ser una provocació i una invitació a cada centre perquè facin les seves pròpies relacions amb artistes i llegats del seu territori. El projecte és obert i presentat de manera experimental.

Si hi esteu interessats/des, no dubteu a contactar a través del correu: educaciolopardal@gmail.com
A més, podeu fer moltes altres activitats a Agramunt; feu una ullada a la imatge amb informació sobre els atractius turístics i web de turisme del poble!