PUBLICITAT, ESTEREOTIPS I PERSPECTIVA DE GÈNERE

N’heu sentit parlar de la cosmeticorèxia? Les xarxes socials són grans creadors de tendències i influencers esdevenen ídols per als seus seguidors  impactant en el seu comportament. Les campanyes publicitàries ho saben i a més creen continguts per incitar la compra reproduint estereotips de gènere. L’eduCAC ens porta una proposta per treballar el llenguatge publicitari des de diversos enfocaments:

  • Amb els Anuncis no sexistes aprendran a detectar els estereotips de gènere a la publicitat i prendran consciència de la capacitat de la publicitat per influir-nos.
  • Personatges reflexionaran sobre l’ofici de l’influencer, qui ens aporten de positiu o no en els missatges que ens transmeten.
  • Amb Saben el que volem per primària coneixeran els mecanismes i recursos de la publicitat per generar-nos necessitats.
  • I Amb Això també és publicitat aprofundiran sobre com funciona la publicitat encoberta a internet.

A més i amb motiu de a proximitat del dia de la dona, per aquest 8 de març trobareu recursos per treballar la perspectiva de gènere dels mitjans de comunicació amb un itinerari complet i una proposta didàctica Un món normal | eduCAC

Al web de Cinescola el professor Ramon Breu ens proposa una sèrie i tres llargmetratges per tractar el feminisme i el rol de la dona en la societat. Ens ho expliquen aquí.

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>