N’heu sentit parlar de la cosmeticorèxia? Les xarxes socials són grans creadors de tendències i influencers esdevenen ídols per als seus seguidors impactant en el seu comportament. Les campanyes publicitàries ho saben i a més creen continguts per incitar la compra reproduint estereotips de gènere. L’eduCAC ens porta una proposta per treballar el llenguatge publicitari des de diversos enfocaments:
- Amb els Anuncis no sexistes aprendran a detectar els estereotips de gènere a la publicitat i prendran consciència de la capacitat de la publicitat per influir-nos.
- A Personatges reflexionaran sobre l’ofici de l’influencer, qui ens aporten de positiu o no en els missatges que ens transmeten.
- Amb Saben el que volem per primària coneixeran els mecanismes i recursos de la publicitat per generar-nos necessitats.
- I Amb Això també és publicitat aprofundiran sobre com funciona la publicitat encoberta a internet.
A més i amb motiu de a proximitat del dia de la dona, per aquest 8 de març trobareu recursos per treballar la perspectiva de gènere dels mitjans de comunicació amb un itinerari complet i una proposta didàctica Un món normal | eduCAC
Al web de Cinescola el professor Ramon Breu ens proposa una sèrie i tres llargmetratges per tractar el feminisme i el rol de la dona en la societat. Ens ho expliquen aquí.