mSchools AWARDS INSCRIPCIÓ OBERTA

Com ja us vam informar fa unes setmanes, del 19 de febrer al 14 d’abril trobeu oberta la inscripció per la modalitat Crida Oberta mSchools Awards 2024” adreçada a la comunitat educativa de Catalunya.

La modalitat de Crida Oberta dels mSchools Awards posa l’èmfasi a promoure l’ús de les tecnologies digitals com a mitjà per donar resposta i/o contribuir a la millora de reptes socials i educatius mitjançant un treball col·laboratiu, innovador i transformador.

Les propostes que es presentin hauran de donar resposta a reptes vinculats a algun dels següents 6 eixos proposats:

• BENESTAR EMOCIONAL I SOCIAL: Habilitats i estratègies per construir un clima social i emocional positiu.
  • ART I CREATIVITAT: L’art com a recurs de cohesió i transformació
  • CIUTADANIA I CONSCIÈNCIA GLOBAL: Entorn, societat i planeta
  • LLENGUA, CULTURA I DIVERSITAT: La riquesa de la pluralitat
  • EDUCACIÓ MEDIÀTICA: Alfabetització i mirada crítica
  • EQUITAT I INCLUSIÓ: Un món per a totes i tots

Poden participar tots els centres educatius de formació reglada: públics, concertats o privats.

El període d’inscripció dels mSchools Awards 2024, s’inicia el 8 d’abril . Enguany s’incorporen canvis significatius en la modalitat de Concurs mSchools Awards 2024:

• Nova iniciativa plaques micro:bit, Arduino o ED1
  • Nova temàtica centrada en quatre eixos
  • Nous continguts a presentar: vídeo del procés i pòster divulgatiu