CERTAMEN CLIJCAT

Un any més, i ja en són 25, el Consell Català del llibre Infantil i Juvenil convida a infants i joves de 9 a 16 anys a formar part del jurat d’uns premis ben singulars dels quals en són els veritables
protagonistes.
En aquesta edició el Premi Protagonista Jove celebra les seves noces de plata.
Per seguir avançant i enriquint el plantejament dels premis,es faran arribar als inscrits unes guies de dinamització de la lectura i es proposen trobades trimestrals de alumnes i mediadors.Els mediadors es reforçaran amb trobades al juliol a les que hauràs d’inscriure’t a l’enllaç donat que les places són limitades i on podràs accedir a les bases de l’edició del proper curs. Entre totes les escoles i instituts es sorterjarà un lot de llibres ofert per les editorials i que es coneixerà al maig.